poniedziałek, 26 grudnia 2005
Zapraszam
Zapraszam do ogladniecia mych rysunkow satyrycznych -10 sztuk w kolorze .www.DomanskiHumor.com . za kilka dni bedzie ich 18 sztuk.Mozna kupic u mnie CD z 198 rysunkami za 10 dolarow.W tym sa tam 3 sex rysunki ( sorry ! )
03:24, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
Kochaj swoj kraj..

Polecam ksiazke " pamietniki Leopolda Marsa -zolnierza i wygnanca 1848-1853.Wydane w 1918 roku w Krakowie u Gebethner i Wolff. czlowiek ma zle gdy zabieraja mu jego Ojczyzne i musi isc na tulaczke.Akurat ja takze wyjechalem z Polski pod przymusem z paszportem w jedna strone.Na szczescie znalazlem nowa Ojczyzne USA >pracuje , place podatki.Jest to ziemia mi przychylna.Dzisiaj zas byl Chrzest pieciomiesiecznego synka  Natalii - ( corki szwagra )....Michala .( Michael ).mamy wiec pokolenie polskie juz w USA  urodzone.beda odwiedzali Polske , dziadkow , babcie itp Albo i nie.Jakos Kaczynski nie oglasza ze poda do sadu Jaruzelskiego i junte generalow za ...stan wojenny.Zreszat nie ma w kodeksie Karnym takiego paragrafu ! Konieczne jest uzupelninie w prawie uznajace rezym komunistyczny z a zbrodniczy.na to sie Kaczynski nie zdobedzie.

03:07, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
środa, 07 grudnia 2005
Swiety Mikolaj

Mowa oczywiscie o panstwie polskim , o wladzach.70 mld dla gornikow na emerytury po 25 latach pracy ,becikowe , urlopy macierzynskie , itd Skad bierze forse sw Mikolaj to my wiemy , skad bierze panstwo ? z podatkow , wiekszych podatkow , akcyz itp A to oznacza oslabienie tempa wrostu gospodarki czyli wieksze bezrobocie.  Hutnicy i kolejarze takze domagaja sie przywilejow podobnych do tych ktore maja i o ktore walcza gornicy.Czyli rozpruje sie worek sw Mikolaja zwany budzetem panstwa.Oslabnie zlotowka , wzrosnie inflacja itp Znamy to z PRL.

Jeszcze raz - powtarzam po raz kolejny - tylko prywatyzacja moze rozwiazac gospodarcze problemy , wielki rozwoj gospodarczy przy utrzymaniu dyscypliny budzetu.Tylko decentralizacja wladzy moze przyniesc obnizenie kosztow dzialania panstwa.Wyzwolenie inicjatyw ludzkich bez biurokratycznego gorsetu.Okazuje sie ze wolam ..na puszczy!

Wiec zapraszam na ebay.com /art/drawings/ search - cartoons on CD.Mozecie kupic moje CD z kolorowymi rysunkami .Probki na www.angelfire.com /comics/domanski0 .198 rysunkow ! Zycze duzych wrazen.Cena $ 10.99.Wkrotce Cd bedzie dostepne na www.allegro.com

19:50, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
Zakładki:
Komuchy
Sluzba zdrowia