czwartek, 31 grudnia 2015
Lapowki komunistow
Rok 1944 - komunisci dali chlopom ziemie. Rok 1956 - dano ludziom Gomulke ktory zlikwidowal mordercze UB Rok 1970 - dano Gierka z jego pozyczkami na Zachodzie i zlogodzeniem represjii wobec opozycji. 1980- dano podwyzki plac 1981 - bez lapowek, Jaruzelski wzial Polske za morde. 2015 - Kaczynski daje 500 zl na kazde dziecko, zmniejsza lata do emerytury, w zamian przykreca srube opozycji. Czyli skutecznie przekupuje Polakow aby zgodzili sie na jego dyktature. Czytajcie moje ksiazki o KOmunie "Fabryki dymu" i "Klasa robotnicza rzadzi" www.ksiegarniagazetypolskie.pl www.DomanskiBooks.com Autor Walerian Domanski
03:12, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
piątek, 18 grudnia 2015
Seks pod cenzura
Dwie drukarnie nie chca drukowac mej ksiazki "SEks malych dziewczynek z duzej wsi", wiec zmienilem na "Seksowne male dziewczyny z duzej wsi". Byc moze ukaze sie w 2015. Na razie czytajcie . Humor, satyra z PRL-u. Ale i tragedie. Nagroda literacka 2015 Kresge Foundation w USA "Fabryki dymu" "Klasa robotnicza rzadzi" kupno na www.ksiegarniagazetypolskiej.pl i na amazon.co.uk lub u mnie waleriando@gmail.com Walerian Domanski www.DomanskiBooks.com Co do polityki to poczekajmy na biede, spadek zlotowki, wzrost cen i ludzie sie opamietaja. TK ich az tak bardzo nie obchodzi.Nawet jego wyrzucenie z Warszawy lub zwolnienie wszystkich dotychczasowych sedziow. Jak proponuje PiS i Kukiz 15. To sa rozgrywki, i tak musza wprowadzic stan wyjatkowy aby utrzymac sie przy wladzy. Przypomne ze Prezydent moze uchwalic stan wyjatkowy na okres 3 miesiace a powyzej tych 3 miesiecy musi juz potwierdzic Sejm, Prezydent jest z PiS i Sejm jest Pis-u, wiec jaki problem?
20:17, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 14 grudnia 2015
500+
Dlaczego mamy placic na cudze dzieci? Komu przyszlo to do glowy? Kaczorowi? czy całe PiS to wymysliło? A moze biskupi? Jakby nie było nie jest to dobre.Trzeba dac ludziom wyższe zaroki i niech sami decyduja co z forsą zrobić? czy na wódkę czy na dzieci. Tu nie może być dyktatury. jak dac ludziom zarobić? Tu konieczne są wielkie inwestycje zagraniczne w budowe fabryk w Polsce. A więc obniżka podatków dla firm i dla ludzi. Innej drogi nie ma. PiS obrał droge socjalizmu zwanego teraz ...solidaryzmem. Na razie rozdaje z pustej kasy czyli zwiększa deficyt aby spełnić żądanie biskupów co do wzrostu liczby dzieci. Przy okazji...zadziwia mnie nienawisć wzajemna czesci członków PiS i PO. widac to przy okazji wywiadów z uczestnikami demonstracji. jedna i druga strona jest zacietrzewiona, głucha na argumenty. Nie wrózy to nic dobrego Polsce. Co u mnie? Kłopoty z drukarniami. Moja książka "Seks małych dziewczynek z dużej wsi" nie została wydrukowana przez Poldruk Wałbrzych z powodu..tytułu. Czyli samocenzura, obawa przed... włąsnie przed czym? To ja odpowiadam za tytuł i tresć książki Zleciłem druk do Edytor w Dzierzoniowie, a tam natychmiast awaria maszyny, 2 tygodnie naprawa. Ano, zobaczymy. Kto chce kupić moje poprzednie ksiązki -zbiory powiadań o PRL amazon.com/books amazon.co.uk albo www.ksiegarniagazetypolskiej.pl www.DomanskiBooks.com Walerian Domanski waleriando@gmail.com
16:04, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
Virginia Woolf
Wydawnictwo Literackie wydalo 700 stron Dzienniki Virginia Woolf. Pisarka, Tylko kto to kupi? Zbyt trudne i zbyt nudne do czytania dla przecietnych ludzi. Cena 80 PLN Z kolei ukazala sie ksiazka- wywiad z Markiem Nowakowskim, zmarl niedawno. Polityczna ksiazka. Nowakowski zwolennik PiS-u . Nudne. Cena 35 PLN Wiec jak porownam te ksiazki z moimi to widze ze jestem gora. Bo jest akcja, jest tresc. Pelne humoru, satyry. A mimo to nie znajduje wydawcy! Jest tak jak jest, mechanizmy rynku czytelniczego sa niezbadane. Pozdrawiam Walerian Domanski
03:48, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 13 grudnia 2015
Hlasko po smierci
Wydawnictwo ISKRY wydalo ksiazke "Wilk" Hlaski. Napisana w 1956 przez 3 lata, nigdy nie wydrukowana bo Hlasko w niej chwali Stalina. A tu nagle zmiana, Stalin zmarl w 1953, po nim zmarl Bierut, nastal Gomulka. Ryszard Wlodarczyk zdaje sie wykupil ISKRY i nabyl prawo do druku Hlaski, bo Hlasko w 1953 pobral zaliczke z tego wydawnictwa. Inna sprawa ze moralnie jest to obrzydliwe, drukowac bez zgody autora! W tej powiesci robotnicy z dzielnicy Marymont strajkuja,,,maluja portret Stalina i wywieszaja go na bramie fabrycznej! Fantazja calkowita. Robotnicy wowczas nie wieszali portretow Stalina. Ale tak kazano pisac w Komunie. Glowny bohater, mlody chlopak, znajduje droge do ...komunizmu, do partii. Dzisiaj pisac mozna co sie chce, i to tez wada. Pisza nieudacznicy, pisza bzdury, sensacje, sex, brutalnosc itd Pisza pod publike, aby zarobic. Wydawnictwa nie przyjmuja powaznej literatury. Czyli nie ma idealnego systemu. Czytajac moje zbiory opowiadan docenicie ich wartosc, ich prawdomownosc, ich niezwykle akcje, humor, satyre i tragizm. PIS - jest na ustach wszystkich Polakow. Co dziwsne, ludzie wierza ze polepszy ich zycie. W mysl zasady.. w cos trzeba wierzyc. A tu akcje i zlotowka spadaja! Ja nie widze swiatelka w ciemnym tunelu polskiej ekonomii, nie podzielam optymizmu.
01:30, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2
Zakładki:
Komuchy
Sluzba zdrowia