czwartek, 28 lipca 2005
Gornicy i boiska

Gornicy stoczyli walke z policja o...gornicze emerytury.Chciano im je zabrac a raczej zmusic ich do przyjecia niekorzystnych dla nich rozwiazan.Rzad podobno nie ma forsy , wiec tnie gdzie sie da.czy rzeczywiscie ?

Oto przeczytalem ze w maju Miastu Pieszyce przyznano 115 tys , potem dodatkowo 70 tys na budowe boisk przszkole podstawowej nr 1.

samo miasto daje takze 200 tys.Wiec jak to jest ? sa pieniadze , czy ich nie ma ? Co jest wazniejsze -gornicze emerytury czy boiska ? ja chodzilem do szkoly nr 3 w Pieszycach i byl to 1950 rok.Skonczylem w 1957.Przy szkole bylo boisko - pastwisko.ganialismy po nim za pilka.Bez kompleksow.Tak wiec ja bym nie odbieral gornikom przywilejow pod pozorem ze nie ma pieniedzy.Pieniadze sa i wydaje sie je na bzdurne inwestycje.Tysiace szkol w Polsce , pewnie wydaje sie setki milionow na boiska. wreszcie czas na prywatyzacje i szkol i gornictwa .Wowczas bedzie wiadomo - czy sa pieniadze i na co je wydac.Kazda kopalnia bedzie decydowala sama czy stac ja na emerytury i renty.I bedzie okreslac ich wielkosc .jesli nie kazda kopalnia , to Zespol kopaln.Ale nie rzad ! Podobnie ze szkolami.Jesli szkoly zarobia na oplatach i stac je bedzie na boiska , niech buduja.Dlaczego fundusze ma przyznawac Ministerstwo Edukacji ?

20:58, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
czerwona k......a
nie wydrukowano tego ? Sprawdzam
16:32, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
czerwona k......a

Prof Szyszkowska - sluchalem jej w radiu .Mowila na temat zwiazku Polakow  na Bialorusi .i ta czerwona k..... a   potepiala wsparcie jakie daje Polska Polakom . Pies ja tracal , sek w tym ze  jest ona kandydatem na ...Prezydenta ! jak to jest mozliwe by polska ziemia nosila taka swolocz ! jak to mozliwe aby po 50 latach terroru czerwonych w Polsce ludzie pozwalali na takie wypowiedzi ? Co to za Polskie radio ze daje mikrofony tej babie sprzymierzonej z Lukaszenko ?

Ludzie .. trzymajcie mnie bo zabije   !!!!!

16:08, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
środa, 13 lipca 2005
Reagan 2

Reagan pracowal 7 lat takze jako rzecznik prasowy dla General Electric.Jezdzil z wykladami na temat firmy.Promowal ...decentralizacje wladzy.By wreszcie popierac Goldwatera ktory przegral jednak walke o fotel Prezydenta.I wreszcie wystartowal w wyborach na urzad Premiera stanu California.Dalsze losy to juz sa Polakom znane.Zna je caly swiat.

jako aktor uzyskal kontrak na 1 milion w ciagu 7 lat.Jako Prezydent zarabial mniej ,a le mialw iekszy wplyw na losy swiata.I o to mu chodzilo. Zrozumial z ebez decentralizacjo wladzy grozi USA albo komunizm albo faszyzm.

19:34, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
Reagan

Niewiele osob w Polsce wie ze Reagan byl szefem zwiazku zawodowego aktorow !Rozwiodl sie z aktorka Wymann , prawdopodobnie z powodu jego zaangazowania w dzialalnosc zwiazkowa.jednoczesnie wspolpracowal z FBI w sledzeniu komunistow w zwiazku zawodowym aktoroww Hollywood ..FBI dostarczylo mu ...pistolet na wypadek agresji ze strony komunistow podczas burzliwych posiedzen zwiazkowych dzialaczy!

czyli jak na obecne czasy mial ..swoja teczke tajnego wspolpracownika !Tyle ze po ...wlasciwej stronie.Antykomunistycznej .

zapraszam do Detroit oraz na www.angelfire.com/comics/domanski0  

19:18, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2
Zakładki:
Komuchy
Sluzba zdrowia