czwartek, 22 września 2005
Rozbic

Koniecznie nalezy rozbic zwiazki zawodowe na mniejsze , czyli branzowe.Walesa chce odebrac nazwe "Solidarnosc " a tu trzeba zlikwidowac nie tylko nazw zwiazku ale ..zwiazek.Po pierwsze to jest niezgodny z Konstytucja.Mianowicie kazdemu kto wstepuje do " S " zagladaja w zeby a raczej w swiadectwo wystawione przez proboszcza parafii !

Ponadto zwiazek ten zajmuje sie wiecej religia jak obrona pracownikow.Zwiazek zawodowy dawny CRZZ z kolei jest przybudowka lewicy ateistycznej ( SLD , Unia PRACY itp ) Wiec sa to organizacje polityczne a nie zwiazkowe.W kazdym zakladzie pracy powyzej 20 osob moze byc samodzielny zwiazek zawodowy( ale nie musi ) .Zwiazki zawodowe zakladowe moga sie laczyc w wieksze grupujace kilka , kilkanascie malych i srednich zakladow.Niech zwiazki powstaja oddolnie .Obecne powstaly odgornie w skutek zmian politycznych     w 1980 roku a potem w 1989 .I tak juz zostalo.

Sytuacja obecna odpowiada wielu politykom i odpowiada takze Kosciolowi , ktory przed 1939 rokiem tworzyl zwiazki chrzescijanskie.Nie sadze aby to byla odpowiednia rola dla Kosciola.Podobnie jak ojciec Rydzyk ktory tworzy polityczne ugrupowanie - powinien byc natychmiast usuniety z Kosciola.Inny przyklad to ks .Jankowski z Gdanska ." S " poparla Kaczynskiego i PiS ,czyli znowu zajela sie polityka ( mimo nauczki z AWS.) Zwiazki zawodowe powinny byc apolityczne.Ja na przyklad nie rozumiem dlaczego biskupi wzywaja aby Polacy szli do wyborow ? jesli ktos nie ma glowy do poltyki , to w jakim celu ma isc do urny wyborczej ?

19:41, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
środa, 14 września 2005
Miedzy wierszami

W Nasz dziennik przeczytalem wywiad z maciejem Giertychem.Pieknie sie czyta, ale tzreba czytac miedzy wierszami! To prawda ze KOR dogadal sie z Komuna,ze Komuna nie wyciagnela reki do Giertycha to zrozumiale.Ale Giertych  wyciagnal swoje narodowe lapsko do Komuny wstepujac do rady Konsultacyjnej przy Jaruzelskim !

Lustracja powszechna - TAK , ale juz nie ma mowy o dekomunizacji ! Prywatyzacja -TAK , ale nie pelna ! I tak dalej.

Tak wiec roznic nie ma miedzy PO , PiS a Liga Polskich Rodzin. A szkoda!

20:25, wdomanski
Link Komentarze (1) »
Wybory

Bardzo czarno widze przyszlosc Polski.Zadna z partii nie ma programu godnego panstwa na poziomie 21 wieku !nawet PO ogranicza sie do ogolnikow,a nawet nie chce zmieniac ..obecnej sluzby zdrowia !

Wiec jesli beda jakies zmiany ..to kosmetyczne.Na przyklad zniesienie podatku od spadkow , zniesienie podatkow od lasow.To w sumie 200 milinow jedynie.Nie bedzie podatku liniowego , bo PiS sie nie zgodzi.Bedzie to co bylo, wleczenie sie w  ogonie Europy.Centralizacja , brak pelnej prywatyzacji,wysokie podatki i oplaty.Ta sama bieda , bez nadziei.Mlodzi , wyksztalceni ludzie beda wyjezdzac za granice.Starzy zostana w Polsce  biednej.Bez nadziei,Nie dziwmy sie , to ci sami ludzie.

16:45, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
Zakładki:
Komuchy
Sluzba zdrowia