sobota, 06 września 2008
jelenie
W Rochester Hills jest za duzo jeleni.Miasto to domki polozone wsrod lasow i krzakow .Dawne tereny lesne.Wymyslono wiec ze bedzie mozna zabijac z lukow.Protestuja ludzie -z zochronys rodowiska i zwierzat. Burmistrz oswiadczyl ze jelenie beda zabijac policjanci ...za darmo ! Kotek byl piekny , niebieskie oczy ,Dzikus niestety .Zwial bestia.Obok jest park , daj Boze aby sie uchowal. Gombrowicz pisze wspaniale .Madry facet .Inteligencja wysokiej klasy .Jego ocena katolicyzmu , komunizmu bardzo trafna. Ja czytam a moje rysowanie lezy odlogiem .Zapraszam na www.domanskicartoons.com oraz na www.blox.USA-Polska.pl
16:29, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
Kot , auto i Gombrowicz
Jechalem ruchliwa ulica , patrze a tu kotek sie szwenda na drodze.Grozila mu smierc.Ruch jak diabli ,4 pasy jezdni ,plus srodkowy Wreszcie ze strachu przykucnal na srodkowym pasie na skrzyzowaniu .zabralem go i ..nawet ze strachu juz nie uciekal.Byl w szoku ,to kotek z lasu pewnie . Wsadzilem do auta.Pojechalem na 15 Mile.Wstapilem do polskeigo sklepu , kupilem mu salcesonu , pasztetowej itp Wracam , kota nie ma ! Okno bylo uchylone ,al niewiele .Gdzie kot ? Kot wlazl w szpary i byl " pod maska" , kolo radia ! Wyciagnelismy go ,pomocy udzielali w rozkrecaniu pokryw sasiedzi.Podrapalfaceta i..uciekl. A szkoda.Ladny. Gombrowicza czytam - Dzienniki .3 tomy "Kultury " Czytam tez Kosinskiego Biografie i ksiazki. Co do Polski to ..wielkie dno polityczne .Rozczarowanie Tuskiem i PO.Na kogo kolej ? Kto znowu naobiecuje ludziom zlote jajka ?
03:01, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
Zakładki:
Komuchy
Sluzba zdrowia