wtorek, 27 października 2015
Podsumowanie
1. książka po polsku "Seks małych dziewczynek z dużej wioski" robi sie, ale doszła korekta. Sprawdzałem dokładnie ale mimo wszystko sa błędy, na ogół malutkie, jak krasnoludki. Czyli ze przedłuzy się produkcja książki! 2.Książka po angielsku tez jest "w robocie". Podobno koniec roboty bliski. 3. Znalazłem faceta który zrobi mi audio book. Poprzez firmę audio book ACX. 4. Do Amazon.com zgłosiłem fraud. Odpisali - przyslij pan dowody. Czyli znowu czas stracony na papierki. Więc co dalej? Dalej? To się zobaczy jak szybko skoncza prace nad moimi ksiązkami. Wowczas druk, a to także czas i pieniądze. Tak to jest, że wymaga czasu, wysiłku i pieniędzy aby wyprodukowac książkę. A na koncu sprzedaż, i tu jest najgorzej. Jest kiepsko. Jest tragicznie! Przypomina to sytuację biednej Polski, politycy naobiecywali i ...co dalej? Z pustej kasy nie rozda sie ludziom pieniędzy. Czekamy na zimę, potem podróz do Polski. Jesli zdrowie będzie OK i jesli z Polski cos jeszcze zostanie.
02:07, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
sobota, 24 października 2015
Dobra wiadomsoc
W polonijnym sklepie www.polartcenter.com w USA mozna kupić wszystkie moje ksiązki! Kupno na Internecie równie tanio jak na www.amazon.com/books i amazon.co.uk. Korzystajcie z okazji. No i czekamy na jutrzejsze wybory! Ciekawe kto wygra i w jakim stylu. Dobrze aby wygrał PiS bo bedzie musiał się głowić co z obiecanymi 1400 miliardów na inwestycje!
01:24, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
piątek, 23 października 2015
Staruszka
Oto mój najnowszy wiersz, dla tych co kupuja moje ksiazki Staruszka kruszynka staruszka wiotka niczym piórko w aucie na parkingu przed polonijnym sklepem otwiera okno. – Pomóżcie! – Co się stało? – Córka poszła do sklepu mnie zostawiła zapomniała o mnie. a ja nie umię jeździć autem jak ja sama wrócę do domu? córka nazywa się Grażyna Sobocińska, proszę odszukajcie ją w sklepie. Żona pofrunęła do sklepu odnalazła córkę przy kasie już niemal wychodziła. – Tak, to moja mamusia czekałam długo w kolejce za mięsem. Już biegnę do niej. ze zdenerwowania trzęsą jej się ręce dobra z niej córka Żona przyfrunęła staruszka już uśmiechnięta przypomniałem sobie moją mamę i serce mi pękło. Walerian Domański 10-23-2105
14:24, wdomanski
Link Dodaj komentarz »
Obnizka ceny
Wielka okazja dla miłosników dobrej ksiązki. Ksiegarnia Gazety Polskiej obniżyła cenę mej ksiązki "Fabryki dymu" z 25 złotych do 12.50 czyli 50% ceny! Niesamowita okazja! Za głupie 12.50 dostaniecie 216 stron humoru, satyry, dramatycznych wydarzeń z czasów PRL. W dodatku zrozumiecie dlaczego socjalizm panstwowy upadł w Polsce. Wkrótce kolejna moja książka "Seks małych dziewczynek z duzej wioski Piotrolesie". 330 stron. Niesamowite opwoiadania. Za angielską wersję "The Dog called Hitler" otrzymałem nagrodę literacką Kresge 2015 w USA w wysokosci 25 tys dolarów! To jest cos! Przyjemnej lektury Walerian Domanski
Zakładki:
Komuchy
Sluzba zdrowia